Prijave na module su privremeno zaključene. Kontaktirat ćemo Vas email-om kada moduli budu ponovo dostupni. Hvala vam na interesu.
Za pristup modulu potrebno je izvršiti prijavu i registraciju. Nakon što ispunite podatke za registraciju, na Vašu email adresu će stići poruka o potrebnoj verifikaciji. Molimo da kliknete na poveznicu u poruci, te završite proces registracije. Ako ste registrirani, modulu možete pristupiti odmah. Da biste pokrenuli modul, kliknite na „Upiši tečaj“ i potom pokrenite lekciju. Kada završite modul, kliknite “Označi kao završeno”.
Autor: Prof. dr. sc. Milan Stanojević, dr. med.
Trajanje: 90 min
Broj bodova: 7 bodova HLK. 4 boda HKMS.
Edukacija je namijenjena zdravstvenim djelatnicima u primarnoj (pedijatrima, obiteljskim liječnicima, ginekolozima i patronažnim sestrama) i bolničkoj zdravstvenoj zaštiti.
Po završetku modula slijedi online mentoriranje u grupama (putem platforme Zoom) u trajanju do 4
sata.
Sustav će zapamtiti gdje ste stali ako morate napustiti modul, te se možete naknadno vratiti i završiti. Modul će se smatrati završenim ako uspješno položite završno vrednovanje znanja s minimalno 80% točnih odgovora.
U ovom modulu ćete naučiti:
- O epidemiologiji i vremenu nastanka neurorazvojnih poremećaja u svijetu i u Hrvatskoj
- Razlikovati neurorizične činitelje prema vremenu nastanka i njihov značaj za probir dojenčadi za ranu intervenciju
- O primjeni četverodimenzionalnog ultrazvuka u neurološkoj procjeni ploda
- Kako učiniti neurološki pregled novorođenčeta
- Kako rana intervencija utječe na neurorazvojni ishod
Modul se sastoji od sljedećih lekcija:
- Početni upitnik
- Uvod
- Neurorazvojni poremećaji: podjela i epidemiologija
- Neurorizičnost i neurorazvojni ishod
- Uloga 4D ultrazvuka u praćenju ponašanja i neurološke procjene ploda Kurjakovim antenatalnim testom
- Postnatalna neurološka procjena novorođenčeta primjenom Amiel Tison neurološkog testa
- Značenje rane intervencije u perinatalnom razdoblju za poboljšanje neurorazvojnog ishoda
- Vrednovanje znanja
- Literatura