Prijave na module su privremeno zaključene. Kontaktirat ćemo Vas email-om kada moduli budu ponovo dostupni. Hvala vam na interesu.
Za pristup modulu, potrebno je izvršiti prijavu i registraciju. Nakon što ispunite podatke za registraciju, na Vašu email adresu će stići poruka o potrebnoj verifikaciji. Molimo da kliknete na poveznicu u poruci, te završite proces registracije. Ako ste registrirani, modulu možete pristupiti odmah. Da biste pokrenuli modul, kliknite na „Upiši tečaj“ i potom pokrenite lekciju. Kada završite modul, kliknite “Označi završenim”.
Autorica: dr.sc. Mirna Kostović Srzentić, prof.v.š., psiholog
Trajanje: 90 min
Broj bodova: 7 bodova HLK, 4 boda HKMS
Edukacija je namijenjena zdravstvenim djelatnicima u primarnoj zdravstvenoj zaštiti (pedijatrima, obiteljskim liječnicima i patronažnim sestrama), zdravstvenim djelatnicima u bolnicama i ustanovama za predškolski odgoj i obrazovanje.
Po završetku modula slijedi online mentoriranje u grupama (putem platforme Zoom) u trajanju do 4
sata.
Sustav će zapamtiti gdje ste stali ako morate napustiti modul, te se možete naknadno vratiti i završiti. Modul će se smatrati završenim ako uspješno položite završno vrednovanje znanja s minimalno 80% točnih odgovora.
Po završetku ovog modula moći ćete:
- navesti moguće specifične kognitivne smetnje u predškolskoj dobi
- identificirati bio-medicinske i socio-okolinske čimbenike rizika za kognitivne teškoće u predškolskoj dobi
- prepoznati u koje djece je važno preporučiti detaljnu psihologijsku procjenu i/ili timsku razvojnu procjenu
- objasniti roditeljima važnost otkrivanja kognitivnih teškoća prije polaska u školu te mogućnosti pravovremene intervencije
- kroz osnaživanje roditelja promicati i poticati kognitivni i jezično-govorni razvoj djece u kontekstu cjelokupnog razvoja i rane intervencije
Modul se sastoji od sljedećih lekcija:
- Početni upitnik
- Uvod
- Kognitivne smetnje kod neurorizične djece
- Uloga zdravstvenih djelatnika u prepoznavanju kognitivnih i razvojnih teškoća
- Kad se biomedicinskom pridruži socio-okolinski rizik
- Socijalno-okolinski čimbenici koji utječu na kognitivni ishod
- Pedijatri, obiteljski liječnici i upućivanje na psihološku obraduVrednovanje znanja
- Pitanja za samoprocjenu
- Primjer specifičnih kognitivnih teškoća: Teškoće vidno-prostorne obrade
- Zdravstveni djelatnici, suradnja s roditeljima i poticanje kognitivnog razvoja
- Spremnost za školu
- Zaključak
- Vrednovanje znanja
- Literatura