Trenutni status
NIJE PRIJAVLJEN
Price
Closed
Započnite
This modul is currently closed

Prijave na module su privremeno zaključene. Kontaktirat ćemo Vas email-om kada moduli budu ponovo dostupni. Hvala vam na interesu.

Za pristup modulu, potrebno je izvršiti prijavu i registraciju. Nakon što ispunite podatke za registraciju, na Vašu email adresu će stići poruka o potrebnoj verifikaciji. Molimo da kliknete na poveznicu u poruci, te završite proces registracije. Ako ste registrirani, modulu možete pristupiti odmah. Da biste pokrenuli modul, kliknite na „Upiši tečaj“ i potom pokrenite lekciju. Kada završite modul, kliknite “Označi završenim”.

Autorica: dr.sc. Mirna Kostović Srzentić, prof.v.š., psiholog

Trajanje: 90 min
Broj bodova: 7 bodova HLK, 4 boda HKMS
Edukacija je namijenjena zdravstvenim djelatnicima u primarnoj zdravstvenoj zaštiti (pedijatrima, obiteljskim liječnicima i patronažnim sestrama), zdravstvenim djelatnicima u bolnicama i ustanovama za predškolski odgoj i obrazovanje.
Po završetku modula slijedi online mentoriranje u grupama (putem platforme Zoom) u trajanju do 4
sata.

Sustav će zapamtiti gdje ste stali ako morate napustiti modul, te se možete naknadno vratiti i završiti. Modul će se smatrati završenim ako uspješno položite završno vrednovanje znanja s minimalno 80% točnih odgovora.

Po završetku ovog modula moći ćete:

  • navesti moguće specifične kognitivne smetnje u predškolskoj dobi
  • identificirati bio-medicinske i socio-okolinske čimbenike rizika za kognitivne teškoće u predškolskoj dobi  
  • prepoznati u koje djece je važno preporučiti detaljnu psihologijsku procjenu i/ili timsku razvojnu procjenu 
  • objasniti roditeljima važnost otkrivanja kognitivnih teškoća prije polaska u školu te mogućnosti pravovremene intervencije
  • kroz osnaživanje roditelja promicati i poticati kognitivni i jezično-govorni razvoj djece u kontekstu cjelokupnog razvoja i rane intervencije

Modul se sastoji od sljedećih lekcija:

  • Početni upitnik
  • Uvod
  • Kognitivne smetnje kod neurorizične djece
  • Uloga zdravstvenih djelatnika u prepoznavanju kognitivnih i razvojnih teškoća
  • Kad se biomedicinskom pridruži socio-okolinski rizik
  • Socijalno-okolinski čimbenici koji utječu na kognitivni ishod
  • Pedijatri, obiteljski liječnici i upućivanje na psihološku obraduVrednovanje znanja
  • Pitanja za samoprocjenu
  • Primjer specifičnih kognitivnih teškoća: Teškoće vidno-prostorne obrade
  • Zdravstveni djelatnici, suradnja s roditeljima i poticanje kognitivnog razvoja
  • Spremnost za školu
  • Zaključak
  • Vrednovanje znanja
  • Literatura

Sadržaj